Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Master Eğitimi

 

 

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Master Eğitimi

 

Dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı master eğitimi, en önemli sekiz dijital pazarlama alanı hakkında derinlemesine bir anlayış ve gelişmiş bilgi sağlar ve etki alanı deneyimi kazanmak için gerçek dünya projeleri ve sanal simülasyonları içerir.

Dijital pazarlama sertifikasyon programını tamamladıktan sonra, dijital pazarlama çabalarına öncülük etme yeteneğinizi doğrulayan ve bir dijital pazarlama uzmanının becerisini aldığınızı belirten bir master sertifikası alacaksınız.

Dijital dünya her geçen yıl daha da gelişmekte ve toplumumuza giderek daha fazla entegre olmaktadır. Ve bu yeni dijital dünyada kendini göstermek isteyen markalar ve işletmeler için, dijital pazarlamanın ve sosyal medya uzmanlığının nasıl doğru bir şekilde yapılacağını bilmek başarının anahtarıdır. Bu nedenle, dijital pazarlama tekniklerinde uzmanlaşmak ve en iyi, ilgili ve en son dijital pazarlama eğitimlerine katılmak hayati önem kazanmaktadır.

Bununla birlikte, günümüzün markalarının ve işletmelerinin çoğu, her zaman yetkin, yetenekli ve nitelikli üst sınıf dijital pazarlamacıların yanı sıra, organizasyonlarını yönlendirmek için en son endüstri trendleri, değişiklikler ve gelişen teknolojilerde ustalaşmışlardır. Dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı master eğitimi ile şunları yapabilirsiniz:

  • İşletmeler ve markalar için çevrimiçi bir varlık oluşturmayı öğrenin,
  • Arama motoruyla ilgili temel bilgiler hakkında bilgi edinin,
  • Etkili dijital medya pazarlama stratejileri geliştirmek ve uygulamak,
  • Kampanyalar ve düzenli etkinlikler arasında gelişin,
  • Sosyal medya ve dijital pazarlama kampanyası bütçelerini planlama,
  • Doğru sosyal medya kanallarını seçin,
  • Gerçek reklamcılık yöntemlerini bulma ve oluşturma,
  • Sürekli değişen pazarlama dinamiklerini analiz edin ve uyarlayın,
  • Müşterinin davranışını anlama.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Master Eğitiminde Hangi Beceriler Öğrenilir?

 

Dijital pazarlama bir dizi disiplini kapsar ve doğru becerilere sahip dijital pazarlamacılar için muazzam bir talep vardır. Bu dijital pazarlama sertifikasyon programı, birden fazla uzman eğitmen tarafından yürütülen ve yönetilen çevrimiçi derslere erişim sağlar. Ayrıca, en yüksek kalitede e-öğrenme içeriğine, simülasyon sınavlarına, uzmanlar tarafından yönetilen bir topluluğa, uzmanlar tarafından aylık mentorluk oturumlarına ve tam dijital pazarlama becerisinde ustalaşmanıza yardımcı olacak diğer kaynaklara erişebilirsiniz. Bu eğitim size şu konularda yardımcı olacaktır:

  • Gelen pazarlama, ücretli pazarlama, sosyal medya pazarlama ve web analitiği gibi akılda kalıcı dijital pazarlama işlevlerini derinlemesine anlayın,
  • Entegre çok kanallı kampanyaları planlama, yönetme ve yürütme konusunda yetkin olun,
  • Kuruluşunuz için dijital pazarlama ekiplerine ve dijital pazarlama girişimlerine liderlik edin,
  • Dijital pazarlama disiplinlerinin hepsinin birlikte nasıl çalıştığını ve her birini kullanımınızı nasıl optimize edeceğinizi anlayın.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Master Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

 

Dijital pazarlama alanında kariyerini ilerletmek isteyen herkes, özellikle liderlik pozisyonları arayanlar için bu eğitimi almalıdır. Bu rollerden herhangi biri bu dijital pazarlama uzmanı eğitiminden yararlanabilir:

  • Pazarlama Yöneticileri,
  • Dijital Pazarlama Uzmanları,
  • Pazarlama veya Satış Profesyonelleri,
  • Yönetim, Mühendislik, İşletme veya İletişim Mezunları,
  • Girişimciler veya İşletme Sahipleri,
  • Pazarlama Danışmanı.

Dijital Pazarlama Uzmanı Ne İş Yapar?

 

Dijital pazarlama uzmanı, tüm dijital pazarlama alanlarında iyi çalışma bilgisine sahip 360 derecelik bir dijital pazarlamacıdır. Dijital bir pazarlama uzmanının temel hedefleri marka bilinirliğini artırmak, ürünleri tanıtmak, markalı web sitesinde trafik oluşturmak, yeni müşteriler edinmek, potansiyel müşteriler arasında ürün ilgisi yaratmak ve farklı kitleler arasında yüksek ürün görünürlüğü oluşturmaktır.

Bir dijital pazarlama uzmanı, etkili çevrimiçi pazarlama kampanyaları başlatmak, tüketici pazarının ihtiyaçlarını değerlendirmek ve tüketici eğilimleri ve talepleri hakkında nasıl ve nerede bilgi edinileceğini kavramak için çalışır. Şirketin mesajlarını potansiyel müşterilere ulaştırmak için çeşitli promosyonları entegre ederek bir şirketin ürününü çevrimiçi pazarlamak için stratejiler geliştirmekle sorumludurlar.

En İyi Size Nasıl Yardımcı Olur?

 

En İyi’de dijital pazarlamada daha zengin bir anlayış ve beceri kazanırsınız. Dijital pazarlama eğitim kurslarımızla sertifika almak, dijital pazarlama dünyası hakkında açık ve pratik bir bilgi taşıdığınızı açıkça ortaya koyar.

Dijital pazarlama eğitimimizin oyun değiştiren gücünü keşfetmek için, hemen bizimle iletişim kurun veya bir e-posta bırakın. Dünyanın en iyi dijital pazarlama eğitimini öğrenmek için bugün başlayın.

 

Çalışma Alanları

  • Şirketlerin pazarlama departmanları
  • Reklam Ajansları
  • E-ticaret firmaları
  • Freelance Hizmet
  • Küçük Ölçekli Şirketler

Alınabilecek Unvanlar

  • Dijital Pazarlama Uzmanı
  • Sosyal Medya Uzmanı
  • Kurumsal İletişim Uzmanı
  • Reklam Danışmanı
  • İçerik Üreticisi
  • Pazarlama Uzmanı

BAŞVURU

Varsa Mesajınız
1
KURUMSAL KİMLİK OLUŞTURULMASI
2
Kurumsal kimlik nedir? Kurumsal kimlik oluşturulmasının amacı nedir?
3
Kurumsal kimlik kapsamında neler vardır? Nasıl oluşturulur?
4
Nasıl sürdürülebilirlik sağlanır?
5
Markanızın SWOT analizi nasıl yapılır?
6
Markanızın güçlü ve zayıf yönlerini nasıl tespit eder ve yönetebilirsiniz?
7
Markanızı bekleyen fırsatları ve tehditleri nasıl tespit eder ve yönetebilirsiniz?
8
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
9
Dijital pazarlamada kullanılan temel kavramlar
10
Dijital pazarlamanın önemi
11
Dijital pazarlama için gerekli araçlar
12
Video Marketing Nedir? Video marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
13
Youtube Marketing Nedir? Youtube marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
14
Email Marketing Nedir? Email marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
15
Sosyal Medya Marketing Nedir? Sosyal Medya marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
16
Google dijital pazarlama araçları nelerdir?
17
SOSYAL MEDYA NEDİR? Sosyal medya platformları nelerdir?
18
Markanızı temsil edeceğiniz sosyal medya platformunu seçerken dikkat etmeniz gerekenler
19
Facebook ve Instagram hesap açılışları nasıl yapılır? FB ve Instagram sayfa ayarları ve yetkilendirmeler nasıl yapılır?
20
Facebook ve Instagram hesap entegrasyonları nasıl yapılır? FB ve Instagram yönetim panellerinde neler vardır ve ne işe yararlar?
21
Business manager nedir ve nasıl kullanılır? Kreatif merkezi nedir ve nasıl kullanılır?
22
FB ve Instagram reklam yöneticisini tanıma ve kullanım detayları Kampanya oluştururken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
23
FB ve Instagram sayfa istatistiklerini inceleme Hedef kitle belirlenmesi ve analizi Reklam dönüşümlerini inceleme ve yorumlama
24
LinkedIn hesap açılışı, genel kullanım ve özellikler LinkedIn reklam türleri nelerdir? LinkedIn kampanya oluşturma ve süreç takibi
25
Sosyal Medya İçerik Üretimi Temel Bilgiler İçerik üretiminde dikkat edilmesi gerekenler Strateji geliştirme
26
SOSYAL MEDYA İÇİN ÜRÜN FOTOĞRAFÇILIĞI ve İÇERİK ÜRETİMİ
27
Fotoğraf çekiminde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Ürün fotoğrafları çekiminde işininizi kolaylaştıracak yöntemler nelerdir?
28
İçerik Üretiminde herkesin ulaşabileceği aplikasyonlar nelerdir? CANVA ile tasarım uygulaması
29
Snapseed ile içerik düzenlemesi VivaVideo ile video düzenlemesi
30
SEO
31
Search Engine Optimization nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
32
Herkes tarafından uygulanabilir SEO çalışmaları nelerdir?
33
SEO çalışmalarının analizi ve geri bildirimi nasıl takip edilebilir?
34
SMO
35
Search Engine Marketing nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
36
SMO kapsamında uygulanabilecek reklam çalışmalarına genel bakış
37
GOOGLE
38
Google My Business Google My Business nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
39
Google Marketing Platform Google Marketing Platform nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
40
Google Analytics Google Analytics nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır? Analytics verileri nasıl raporlanır, yorumlanır ve de sonuçlara göre aksiyon alınır?
41
Google Adwords Google Adwords nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
42
Yetkilendirme çalışmaları nasıl yapılır? Kampanya çeşitleri nelerdir? Kampanya oluşturulması ve takibi nasıl yapılır?
43
Anahtar Kelime Planlayıcı nedir, nasıl kullanılır? Kampanya sonuçlarının izlenmesi ve strateji geliştirilmesi
44
Google Search Console Google Search Console nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
45
Google Trends Google Trends nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
46
Google Merchant Center Google Merchant Center nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
47
Google Manufacturer Center Google Manufacturer Center nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
48
Google Display&Video 360 Google Display&Video 360 nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
49
WordPress Web sayfası içerik ve yönetimi
50
WordPress web sayfası oluşturmak için gereken araçlar Alan adı ve hosting temini Alt yapı kurulumu
51
Cpanel kullanımı
52
WP tema seçimi ve kurulumu WP eklenti ayarları
53
WP SEO WP güvenlik ayarları
54
WP içerik ekleme ve güncelleme WP mailing E-ticaret için WP uygulaması ve kullanımı
55
E-Ticarete Giriş
56
E-ticaret nedir? E-ticarete girişte dikkat edilmesi gerekenler
57
Pazar yerlerine giriş için araştırılması gerekenler
58
E-ticarette satışı yapılacak ürün ya da hizmet için pazar araştırması yapılmasının önemi
59
Maliyet ve karlılık hesaplaması nasıl yapılır, nelere dikkat edilmelidir? Yurtdışı pazarlara açılırken dikkat edilmesi gerekenler
60
E-ticarette girişimcilere sunulan başlıca fırsatlar E-ihracat ve lojistik yönetimi hakkında bilgilendirme

Başvuru için buraya tıklayınız.

Hedefler

  • Kurumsal kimlik oluşturmak ve markanızın güçlü, zayıf yönlerini tespit etmek
  • Markanızın fırsatlarını ve karşılaşabileceği tehditleri analiz etmek
  • Markanızı dijital ortamda tanıtmak ve temsil etmek
  • Dijital reklamcılığı uygulamak
  • Dijital pazarlama mecralarının ölçümlemesini ve raporlamasını yapabilmek
  • Sosyal medya platformlarını tanımak ve hâkim olmak
  • Sosyal medya platformlarını analiz etmek ve raporlamak
  • Sosyal medya yönetimi için gerekli içerikleri üretebilmek
  • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) nedir anlamak ve uygulamak
  • SEM (Arama Motoru Bazlı Pazarlama) tekniklerini ve araçlarını kullanabilmek
  • Pazarlama hedeflerini belirlemek ve stratejileri oluşturabilmek
  • E-ticaret kavramlarını öğrenmek ve e-ticarete giriş için gerekli bilgileri edinmek
  • Mobil pazarlama ve e-posta pazarlaması yapabilmek


İlk yorumu yazan olun.

Lütfen giriş yapıp yorum ekleyin