Pedagoji Okulu Eğitimi

Pedagoji Okulu Eğitimi | En İyi Akademi

 

Pedagoji, Yunanca ‘payos’ (çocuk) ve ‘agogos’ (lider) kelimelerinden oluşan bir kelimedir. Bu nedenle, eğitim ve öğrenme teorisinin bilim ve sanatını tanımlayan oldukça süslü bir kelimedir.

Bu tek kelime öğretme çalışmasını ve içeriğin bir öğrenciye nasıl sunulduğunu ve verildiğini açıklar. Öğrenende bilgi kazanımına yol açan bir eğitim sürecinin yaratılmasıdır.

Pedagojinin tanımı, öğretme teorisi ve pratiğini, öğretmek için kullanılan stratejileri, öğretmenin ve öğrencilerin spesifik etkileşimini, kullanılan öğretici içeriği, öğrenen ve öğretmenin birleşik hedeflerini ve içeriğin sunulma ve sunulma şeklini içerir.

Eğitimde pedagoji, bir öğretmenin, önceki öğrenme, sınıf bağlamı, son hedefler ve daha fazlasını dikkate alarak öğrencilerine öğretmek için kullanacağı özenle düşünülmüş süreci açıklar.

Pedagoji genellikle bir ucunda öğretmen merkezli pedagojisi, diğer ucunda öğrenci merkezli pedagojisi olan bir spektrumda tanımlanır. Etkili öğretim, en iyi öğrenme sonuçlarını desteklemek için ideal pedagojiyi farklı zamanlarda, farklı bağlamlarda kullanmayı içerir.

Öğretmen merkezli pedagoji, isminden de anlaşılacağı gibi, öğretmenin ön ve merkezini bilginin çarpanı olarak yerleştirirken, öğrenciler bilginin alıcılarıdır. Bu, bir ders kitabındaki konuyu öğrenme veya takip şeklinde olabilir. Bu en geleneksel öğretim yöntemidir ve eğitim tartışmalarında sıklıkla eleştirilir. Bununla birlikte, kesinlikle yeri vardır ve en iyi spesifik, olgusal öğrenme veya yepyeni bir kavramın tanıtımı için kullanılır. Öğretmen ve öğrencilerin iyi bir ilişkisi olduğunda ve öğrenciler rahat konuşma ve soru sormalarında en etkilidir.

Öğrenci merkezli pedagoji, öğrencilere öğrenme sürecinde daha aktif bir rol verir, öğretilen önceki bilgileri dahil etmek ve geliştirmek için mükemmeldir. Önceki bilgilere erişerek ve yeni deneyimler kazandırarak bir sonraki öğrenme seviyesi yaratılır. Bu pedagojik strateji öğretmeni sürece kolaylaştırıcı, sürecin ana odağından daha fazla bir parçası olarak görür. Birçok eğitimci, bunun bireysel biliş ve daha deneyimsel bir öğrenme ortamını teşvik etmede çok etkili olduğuna inanmaktadır, bu da genellikle daha fazla anlayış ve bağlılık anlamına gelir.

“Bana anlatırsanız unuturum; bana gösterirseniz hatırlarım; beni dahil edersiniz, anlarım.”

 

Pedagoji Okulu Öğrenimi

 

Tüm öğretmenler sınıf yönetimi tarzlarının değişim, aktivite ve ilerleme ile karakterize edilen dinamik bir öğrenme ortamı olarak kabul edilmesini ister. Öğrencilerin kişiselleştirilmiş öğrenme ihtiyaçlarını karşılarken, mevcut becerilerini geliştirmeleri ve yenilerini oluşturmalarına meydan okuyan bir ortam yaratır.

Bugünün öğretmeni aşağıdaki gibi hususları dikkate almalıdır:

  • Kapsayıcı

Kapsayıcı bir sınıf, içindeki her çocuğa fayda sağlar. Herkes aynı hızda öğrenmez ve aynı yeteneğe sahiptir. Öğrenme, dikkat veya davranış sorunları olan öğrencileri dikkatlice dahil ederek damgalama azalır ve daha mutlu bir ortam sağlanır. Küçük gruplar halinde grup çalışması bu konuda yardımcı olabilir.

  • Öğrenme Stilleri

Hepimizin belirli öğrenme stilleri için bir yakınlığı vardır ve araştırma yoluyla hepsine ihtiyacımız olduğunu biliyoruz. Öğreniciler belirli stillere yönelecekler, çünkü eğitimciler bir veya birkaç stile hitap etmenin ötesine geçmeliyiz. Dinamik sınıf, tüm stilleri temsil etmeli, bireysel güçleri dikkatle tanımlamalı ve bunlara odaklanmalı ve öğrencilerin herkese hitap ederek meydan okuyanlarda gelişmelerine yardımcı olmalıdır;

  • Görsel öğrenenler – Görsel bir ekrandan veya grafikten en kolay şekilde bilgi alın,
  • İşitsel öğrenciler – en iyi dersleri ve konuşmayı dinleyerek öğrenin,
  • Dil öğrenenler – okuma ve konuşma onların zorunluluğu,
  • Aktif öğrenenler – en iyi öğrenmek için hareket etmeli, dokunmalı ve yapmalı,
  • Mantık öğrenenleri – öğrenmelerini anlamlandırmak için nasıl ve neden olduğunu bilmek isterler,
  • Ekip öğrenenleri – gruplar halinde paylaşma, karşılaştırma ve çalışma ihtiyacı,
  • Bağımsız öğrenenler – Doğal olarak en iyi şekilde kendi sistemlerini ve hedeflerini oluşturarak öğrenirler.

Neden Eğitim: Pedagoji?

 

Eğitim: Pedagoji, öğretme ve öğrenmeye katılan herkes için tasarlanmıştır. Bu, öğretmenleri ve öğretim yardımcıları, mentorlar ve kütüphaneciler gibi diğer eğitim profesyonellerini içerir.

Dereceniz, bulunduğunuz konumdan veya eğitim aşamasından bağımsız olarak ihtiyaçlarınızı karşılayacak çeşitli modüller sunar.

Program, sınıf pratiğine eleştirel düşünme yeteneğinizi geliştirecektir. Odak noktası, yansıtıcı bir uygulayıcı olarak pedagojik anlayışınızı geliştirmektir.

Eğitim alanındaki temel konuları daha iyi anlayacaksınız. Ayrıca, kendi seçeceğiniz bir konu hakkında küçük ölçekli bir soruşturma planlayıp yürütürken, kanıt bilgili inovasyona yol açacak şekilde araştırma metodolojisi hakkında eleştirel bir anlayış geliştireceksiniz. Bu kendi uygulamanızı daha iyi anlayabilmenizi sağlayacaktır.

Pedagoji okulu eğitimi, öğretmenlerin ve diğer eğitim profesyonellerinin araştırmaya dayalı uygulamalar geliştirmelerini sağlamak için tasarlanmıştır.

  • Etkili bir değişim sağlamak için öğrenmenizi kullanarak, bu noktayı kendi bağlamınızdaki pratik durumlara uygulayın.
  • Bir araştırma kültürünün geliştirilmesi yoluyla öğrenme ve öğretme konusunda mesleki becerilerinizi ve uzmanlığınızı geliştirin.
  • Mükemmel öğretici ve denetleyici desteğine erişim sağlayın.

BAŞVURU

Varsa Mesajınız
1
Çocuklarda Utangaçlık
2
Ergenlik Dönemi
3
Çocuklarda Konuşma Sorunları
4
Çocuk ve tik!
5
Çocuk ve övgü
6
Teknoloji bağımlılığı!
7
Çocuklarda tırnak yeme problemi!
8
Çocuklarda İnatçılık
9
Çocuklarda Küfürlü ve Argo Konuşma
10
Çocuklarda uyku problemleri
11
Çocuklarda Beslenme ve Yeme Problemleri
12
Çocukluk korkuları!
13
Çocuklarda Kitap Okuma Alışkanlığı
14
Çocuklarda çalma davranışı!
15
Doyumsuzluk!
16
Sorumluluk sahibi çocuk!
17
Mahremiyet Eğitimi
18
Çocuklarla iletişimin ABC’ si
19
Taciz!
20
Oyunlarla Dikkat Geliştirme
21
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite
22
Çocuklarda yalan söyleme!
23
Çocuklarda Kardeş Kıskançlığı
24
Çocuklarda Özgüven Gelişimi
25
Anksiyete Bozukluğu
26
Alt Islatma
27
Parmak Emme
28
Tek Çocuk Sendromu
29
Kekemelik
Öğretmenler Eğitmenler Ebeveynler Çocuk gelişimi , Psikoloji ,PDR ,Sosyoloji ,Felsefe , Sosyal hizmetler mezun ve öğrencileri Aile danışmanları Çocuk Doktorları ve Psikiyatri Hemşireleri, Özel Eğitim bölümlerinde öğrenci, mezun veya bu alanlarda çalışanlar Anaokulu ve kreş personelleri çocuk ve çocuk gelişimine ilgi duyan herkes bu eğitime katılabilir. İş hayatınızda çocuklarla etkileşim içindeyseniz ya da ebeveyn olarak çocuklarınıza uzman bir yaklaşımda bulunmak istiyorsanız en kolay ve hızlı biçimde Güvennet Akademi'de düzenlenen bu eğitime katılabilirsiniz.
Sosyal açıdan uyumlu ve ruhsal açıdan sağlıklı bireyler yetiştirmek için incelemeler yapan bilim dalına pedagoji deniyor. Çocuklar bizim geleceğimiz.. . Ülke ve toplum adına büyük öneme sahip olan çocukların toplum içerisinde ruhsal, fiziksel ve de duygusal durumlarını gelin 'Pedagoji Okulu' nda birlikte inceleyelim.

Başvuru için buraya tıklayınız.


İlk yorumu yazan olun.

Lütfen giriş yapıp yorum ekleyin